Awek Cun di Bus Stop

Diposkan oleh admin

Hello.... I sebenarnya bukan lah reti sangat pasal karang mengarang ni. Tapi ada hajat jugak nak cerita kisah-kisah hangat dari pengalaman I. Thanks to Pesona for having this page. Syok jugak kalau dapat jumpa Pesona in person kan! Oklah... this is one of my experience. This story involved me and a friend of mine and a girl at a bus stop.

Kisah ni terjadi lebih kurang 2 tahun lepas kalau I tak silap, di Seremban. I pegi tengok wayang dengan kawan I Jailani teman serumah I. (Nama I Azman by the way!) Cerita apa yang kita orang tengok pun dah lupa lak dah. Tapi itu tak penting!!! Kita orang tengok midnight so balik bas dah takde dah. So kita orang ambik keputusan jalan kaki je. Jarak dari rumah kami ke bandar Seremban tu lebih kurang 5 km (I agak-agak je). So kami pun mula lah menapak. Sambil jalan tuh kami pun borak-borak, nyanyi-nyanyi macam-macam lagi lah. Lebih kurang separuh perjalanan kami sampailah ke satu bus stop. Tau tau ada lak seorang awek kat situ tengah duduk. Mula mula kita orang suspen jugak. Yelah, dah dekat ke pagi nih, betul ke yang duduk kat situ tu manusia. Entah ntah pontianak! Manalah tau kan sebab lampu jalan pun jauh dari bus stop, so nampak samar samar je lah.

Kami pun berjalan dengan berhati-hati mendekati bus stop tersebut. Seram jugak tengkuk dibuatnye. Bila sampai aje di bus stop tuh, memang jelaslah yang duduk tu perempuan, cun pulak tu. Dia pandang kami, kami pandang dia, senyum pulak tu!. Dia pakai skirt pendek dengan baju tak berlengan. I baru tengok peha dia je I dah stim dah. Buah dadanya ... wow montok wa cakap lu!

Jai yang bukak mulut dulu, sound kat awek tu, buat apa malam-malam kat situ? Katanya dia tunggu kawan dia datang ambik. Dah setengah jam dia tunngu kat situ kata dia. Boleh tahan jugak peramah awek tuh. Suara pun manja, seksi.. hoi tak tahan!!! I pun tanya lagi, kawan dia tu perempuan ke lelaki. Dia kata lelaki. I tanya lagi, kawan dia nak hantar balik ke? Dia cakap dia nak ikut pegi ke rumah kawan dia tu, bukan nak balik ke rumah dia. Jai pun menyampuk, nak tidur kat rumah lelaki tu ke? And then awek tu cakap,"Biasalah...takkan tak biasa pulak!". Wah makin rancak lah kita orang berborak. Sampai Jai berani tanya dia, you nih masih virgin ke? Dengan selamba dia jawab, virginity dia habis masa form 5 lagi. Alamak!!! Bila dengar dia kata macam tuh kami pun apa lagi lah, bertambah naik tocanglah! I pun ligat lah menjalankan otak I nih mencari-cari cara nak start. Tiba-tiba Jai dah potong I dulu. Dia dengan selambanya duduk sebelah kiri awek tu terus peluk bahu dia macam pasangan kekasih tengah merendek . Awek tu pulak senyum aje pandang kat I, tak membantah sikit pun dia.

Memang I akui, Jail memang lebih berpengalaman dari I dalam hal hal macam nih. Maklumlah, I belum pernah buat lagi benda-benda macam tu! Jadi I pun terpegun sejenak, tercengang, terngaga tak tau lak apa nak buat. Tau tau Jai dan awek tu tengah dok kissing, sup lidah! I tengok je menahan stim yang teramat sangat. Sambil berciuman tangan Jai sebok pulak meraba-raba kat bahagian dada awek tuu. Tangan awek tu pulak tak kurang hebat juga dengan sebelah tangan merangkul tengkuk Jailani dan sebelah lagi merayap-rayap dekat peha Jailani. I pulak masa tu dah stim sangat dah, rasa lemah lutut, dah tak boleh berdiri dah. Jadi I pun duduk kat sebelah kanan awek tu. Rapat sangat tu tak lah tapi jelas lah I nampak macam mana reaksi awek tu dengan matanya kuyu, nafasnya pun dengar macam berat je, memang seksi betul lah.

Tak syak lagi, memang minah tu tengah stim habis. Daripada kat dada tangan Jail dah merayap kebawah pulak perlahan lahan sampai lah kat peha awek tu. I tengok dengan penuh perhatian tak berkelip kelip nafas pun dah naik semput dek stim sangat. Jai pulak dah mula mengalihkan ciumannya ke leher awek tu. Awek tu pulak dengan tak I sangka-sangka membukak butang bajunya sendiri. Taklah sampai habis cuma dua butang yang atas je, tapi sampailah menampakkan colinya yang seakan tak mampu menutup buah dadanya yang dah membusung. Buah dadanya yang montok berombak-ombak memang nampak seksi betul masa tu.

Lepas tu tangan awek tu balik semula merangkul tengkuk Jai. Jai pun terus magalihkan ciumannya ke buah dada awek tu. Dengan sebelah tangan Jai pun menyentap bahagian depan coli awek tu ke bawah sampai kedua-dua buah dadanya terdedah menampakkan putingnya yang tegang. Lalu Jai pun menghisap-hisap puting awek tu. Tangan awek tu pulak terus saja menarik tengkuk Jai untuk merapatkan lagi mulut Jai ke dadanya. Sambil tu dia dah mula mengerang-ngerang manja. I tengok ajelah. Nak masuk campur pun dah tak boleh dah. Dia orang berdua dah melekat rapat betul.

Tangan Jai makin berani terus meneroka masuk dalam skirt awek tu. I tak nampak lah pulak apa tangan Jai buat sebab tertutup dek skirt. Tapi I percaya dengan penuh keyakinan seratus peratus yang tangan Jai dah masuk ke dalam panties awek tu mengurut-ngurut kelentit dia sebab awek tu tiba-tiba je mengerang lagi kuat dan pehanya mengepit-ngepit tangan Jai. Keadaan tu berterusan sampai lebih kurang lima minit. Lepas tu Jai pun dengan di relakan oleh awek tu managgalkan panties nya tanpa menannggalkan skirt. Awek tu mengangkat sedikit punggungnya supaya memudahkan Jai menanggalkan pantiesnya. Tapi tak sampai habis, cuma sampai kat buku lalinya aje.

Lepas tu awek tu dengan suara seksinya terus menyuruh Jai membuka seluarnya sambil tangan dia meraba-raba dan menggenggam genggam bahagian batang Jai yang nampak macam nak meletup. Jai pun apa lagi, terus dia membuka tali pinggangnya dan kemudian jeans nya dengan seluar dalamnya sekali gus sampai ke paras lutut dan mendedahkan batangnya yang tengah tegang. Dalam masa tu awek tu telah pun merebahkan badannya ke pangkuan I sambil kelangkangnya menghala ke arah Jai dan menanti dengan rela. Buah dadanya yang montok tu pulak makin dekat pulak dengan tangan I. Apa lagi I pun ambik peluang meramaslah ..hehe. Memang pejal boleh tahan jugalah ! Entah masa bila diatanggalkan panties dia yang kat buku lali tu I pun tak tau. Tau tau dah tak ada je!

Jai pun lepas tu terus memegang lutut awek tu, bukak kan kaki nya, dengan satu tanganlagi dia mengacukan batang ke lubang awek tu dan mula mengenjut. Nampak memang masuk licin betul. Dah sah lah memang bukan virgin lagi awek tuh. Awek tu terus mengerang-ngerang dengan kepalanya atas pangku I sambil menggesel-gesel batang I yang tengah stim. Rasanya mau jugak I bukak jeans I. Tapi I dah tak dapat bergerak. Mata pun dah tak sempat nak berkelip sebab nengokkan batang si Jai keluar masuk lubang awek tu. Tiba-tiba tangan awek tu menggenggam tangan I yang masih lagi menggomol buah dada dia. Rupanya dia tengah climax! Jai makin laju pulak mengenjut. Lebih kurang dua tiga minit lepas tu Jai pun tarik batang dia keluar dan pancut kat peha awek tuh. First time I tengok orang lelaki pancut (selain I lah!) dalam real life. Jai pun terus terduduk, batang dia pun dah lembik.

Awek tu pun bangun dari pangkuan I dan terus pandang I sambil senyum. Dia tanya I, "you tak nak ke? " sambil tangan dia terus meraba-raba batang I. I pun terus lah bukak seluar dengan underware I sampai ke lutut. Sambil tu awek tu pun dah memusingkan badannya so that kelangkang dia menghala ke arah I. I nampak lendir air mani Jai kat peha dia meleleh-leleh. Tapi stim punya pasal, I dah tak kisah. I pun acukan batang I ke lubang awek tu dan terus enjut. Aduhhhhh... nikmatnya tak dapat nak I gambarkan. Batang I keluar masuk dengan licin sungguh. Tak sampai lima minit lepas tu I pun dah tak tahan nak pancut. I pun tarik keluar , nasib baik sempat. I pancut tepat-tepat kat depan lubang dia. I pun lancapkan lagi batang I dengan tangan so that air mani habis keluar. Lepas tu I pun dah tak boleh nak berdiri dah. I tarik seluar I then, terus cari tempat nak duduk. Aduh lemahnya lutut masa tuh!!!

I rasa macam khayal duduk kat situ. Tau-tau bila I sedar awek tu tengah bersembang dengan Jai. Baju, seluar semua dah pakai balik. I pulak rasa tak selesa, rasa melekit-lekit kat celah kelangkang. Batang pun dah naik stim balik. Tapi sabar jelah...

I ingat masa tu dah pukul tiga ke empat pagi lah lebih kurang. I pun teruskan lah khayalan I tak kisah kan awek tu dengan Jai sembang pasal apa. Tak lama lepas tu, ada kerata datang stop kat situ. Lampu kereta tu terus menyuluh kat kita orang, then kereta tu hon. Awek tu pun bangun, cakap something kat Jai and then terus pergi naik kereta. I dan Jai pun terus sambung menapak balik ke rumah kami. Dalam perjalanan kita orang tak bercakap sepatah pun. Kadang-kadang I senyum kat Jai, Jai senyum kat I. Maklumlah baru lepas mengena!!!

Pada pagi nya tu, I kena balik kampung pasal ada hal kecemasan kat kampung. Jai pulak, dalam masa I kat kampung tu, dapat offer kerja kat Singapura. Sampai sekarang i masih belum dapat contact Jai balik. Dan sampai sekarang jugaklah I tak tau pun siapa nama awek tu! Apa yang dia sembangkan dengan Jai pada malam tu pun I tak tau!


Share / Bagikan Artikel ini ke teman Anda :