Kamil

Diposkan oleh admin

hujan turun dengan lebatnya secara tiba2..aku bergegas kebelakang rumah untuk mengangkat kain di jemuran..

isteri jiran sebelah rumah aku pun kelihatan kelamkabut mengangkat kain sidaiannya..dia hanya berkemban..terlihatlah oleh aku lurah dicelah gunungnya..saiznya agak besar.. membuatkan aku naik stim melihatnya..saja aku melambatkan mengangkat kain kepunyaan aku untuk menyaksikan isteri jiran aku itu..nama isteri jiran aku itu Izan..dia orang kelantan..tetiba dia menegur aku.."hujan tetiba je ya.."

"yalah..nasib baik saya sedar dari tidur..kalau tak habis le" jawab aku. "mana orang rumah". "ohh dia keje". "jadi tinggal sorang le? " "begitu le". "hujan2 ni boring gak ye".

"apa yang diboringkan?" "ye lah kalau ada orang panaskan badan syok gak". "ohh, itu sudah tentu..tapi nak buat macam mana..tak ada teman sekarang ni..".jawab aku. dalam hati aku kalaulah dia nak teman aku boleh je. "mari lah datang rumah. boleh gak berbual2". tetiba izan mempelawa. nampaknya ada can le aku meredah belukar. pelawaan orang rugi ditolak.
"betul ke ajak, atau lawa ayam je".tanya aku. "kalau nak panas badan tu marilah..saya pun tengah gigil ni". tekejut aku bila dia kata macam tu. tapi batang aku semakin menegak membuatkan seluar pendek yang ku pakai menonjol. Izan merenung kearah seluar aku yg tersembol tu. aku pun lekas2 masuk meletakkan kain tadi kedalam rumah..bila aku keluar Izan dah pun masuk. pintu belakang rumahnya juga dah tertutup. tapi disebabkan ajakannya tadi aku pun mengetuk pintu rumah Izan.

lama gak aku tunggu baru dia muncul. kali ni Izan muncul dengan lebih seksi. kain batik yang dipakainya tadi terangkat lebih tinggi menampakkan lututnya. aku pun masuk tanpa dipelawa Izan terus memimpin aku masuk kedalam bilik. kemudian dia terus merebahkan tubuhnya keatas katil. terselak kain batik yg dipakai oleh Izan menampakkan pehanya yang gebu. terliur aku melihatnya. akupun tanpa berlengah lagi terus menhampiri
Izan. Aku sentuh hujung kakinya. dia kelihatan stim jugak.

aku terus menjalarkan tangan aku dan menyelak kain Izan. mak oii dia tak pakai seluar dalam. tersembullah bulu2 pantatnya membuatkan aku bertambah stim. Aku pun terus menjilat pantat Izan.."ohhh sedapnya.... ahhhh.... uhhhhhhh.." Izan mula mengerang kesedapan. aku terus menjilat. banyak air mazi dia dah keluar.

" ohhh kamil sedapnya..saya dah klimak. cepat le masuk saya dah tak tahan ni." aku buat tak peduli terus menjilat pantat Izan. kemudian aku bangun tapi bukan nak masukkan batang aku dalm pantatnya tapi aku masukkan dalam mulut Izan. Dia mengolom batang aku dengan ganaznya. bila aku dah puas dikolom aku masukkan pulak batang aku kat pantatnya. "ahhhhhh.....uhhhhhhh kamil sedapnya ohhhhhhhhh........uhhhhhhhhh......argggggggg"

aku terus menjunamkan batang aku kedalam pantat Izan sehingga dia klimik beberapa kali. setelah puas aku pun selamba pancut kan benih aku kat dalam pantat Izan.."kamil sedapnya..biar dulu batang tu kat dalam." kemudian Izan dan aku pun tertidur..tidur dalam kesedapan dan kepuasan. bila aku sedar Izan sedang kolom batang aku lagi." Izan, saya balik dulu..nak ambil isterilah". kata aku. Izan seperti tak nak melepaskan batang aku.."lain kali
Izan nak lagi" katanya dan melepaskan batang aku. aku pun balik esok nya aku dan Izan buat lagi...sampai sekarang..bila suami dia dan isteri aku tak ada je kami pun mesti buat. samada kat rumah dia atau rumah aku..jiran le katakan..tolong menolong..


Share / Bagikan Artikel ini ke teman Anda :