Tuisyen Part 1

Diposkan oleh admin

Aku seorang guru sekolah rendah di KL. Area aku duduk ni loaded-loaded belaka. Mereka mementingkan pelajaran kepada anak mereka. Sebab itulah mereka tidak berasa rugi jika perlu mengeluarkan wang untuk pembelajaran anak-anak mereka.
Mereka akan mengupah guru supaya datang mengajar anak mereka di rumah.

Aku juga diminta untuk buat tuisyen kepada beberapa orang murid. Ada rumah cina, ada rumah Melayu. Bayarannya bergantung kepada jumlah jam dan jarak perjalanan aku.

Ada satu tu, En. Zul aku panggilnya, dan isterinya kupanggil Kak Zah aje. Mereka meminta aku ajar Sains kepada anak tunggal mereka, Farah yang akan menduduki UPSR tahun ni. Aku setuju dan memilih untuk mengadakan pada awaktu malam. Setelah mencapai kata sepakat, aku pun memulakan tugas aku.

Aku mengajar dari pukul 8.00 hingga 9.30. Waktu aku mengajar, aku tidak mahu diganggu atau diperhatikan. Mereka faham, bila aku mengajar mereka akan keluar ataupun duduk dalam bilik. Tetapi mereka lebih suka keluar. Dalam masa tu, tinggal aku dengan Farah aje kat rumah. Mereka tiada orang gaji. Dekat-dekat aku nak habis, mereka pun pulang. Kadang-kala aku pulang dulu tanpa menunggu mereka pulang. Kalau ibu bapa Farah lambat balik, aku pesan suruh dia kuncikan pintu.

Farah adalah seorang murid yang pandai. Dia mudah dapat apa yang aku ajarkan. Aku cukup suka murid yang macam tu, tambahan pula Farah seorang yang cantik. Walaupun umurnya baru menjangkau 12 tahun, namun perawakan dan bentuk tubuhnya seperti gadis berusia 18 tahun. Mungkin dah baligh kut. Buah dadanya menonjol di dada, menampakkan bahawa sudah berlaku pertumbuhan, manakala bentuk badannay tidak seperti budak lain. Dia mempunyai pinggang yang ramping serta wajah yang menawan. Bila dia senyum, jantung aku berdebar. Sungguh menawan.

Namun, aku tak dapat melihatnya hari-hari, kerana dia tidak bersekolah di sekolah aku. Dia sekolah swasta, berbayar. Biasalah, mak bapak loaded. Seminggu dua kali aku akan mengadapnya. Selepas ibu bapanya keluar, kami akan ke bilik bacaan, dan aku memulakan tugasku. Mengajar.

Apa yang menarik tentang Farah ni ialah, dia suka memakai baju hanging, yang menampakkan pusat dengan seluar ketat. Kadang-kala, dia memakai seluar pendek. Ini membuatkan aku stim, melihatkan pahanya yang ptuih dan bersih itu.

Tiga bulan telah berlalu, keputusan ujiannya membanggakan aku dan ibu bapanya. Ini bermakna, pengajaran aku berhasil dan berkesan. Aku ingin pastikan yang dia akan dapat A dalam UPSR nanti.

Satu malam tu, selepas ibu bapanya keluar, semasa aku mengajar, dia telah mengajukan soalan yang sukar untuk aku jelaskan, namun aku mesti jelaskan juga supaya tidak berlaku salah faham.

"Cikgu" sapanya lembut memulakan pertanyaan.

"Apa" jawabku ringkas.

"Malam tadikan, saya tengok pintu bilik ayah mak tak rapat. Saya pun intai le nak tengok, tengok-tengok saya nampak mak dan ayah saya telanajang. dua-dua sekali telanjang." sambungnya panjang sambil menulis tanpa melihat ku.

Aku tergamam dengan ceritanya itu. Walaupun aku tahu apa yang ibu bapanya lakukan, tapi itu memang lumrah suami isteri.

"Diorang telanjang cikgu. Saya tengok ayah tengah tindih mak. Mak kat bawah, ayah kat atas. Ayak dan mak berpeluk. Lepas tu saya tengok kaki deangan badan ayah bergerak. Dia tekan kat badan mak. Mak pulak tu, saya dengar dia menjerit. Tapi tak kuat"

"Diorang tak nampak ke? soalku.

"Tak." jawab Farah ringkas sambil mengangkat muka melihat aku.

"Lepas tu, Farah buat apa"

"Saya tengok aje le, ada le dekat 10 minit. Lepas tu saya masuk bilik,tidur"

"Diorang buat ape tu cikgu." soalnya. Mampus aku nak jawab. Killer question tu. "Pasal apa diorang telanjang. Pasal a[pa diorang nampak sedap aje masa tu."

"Farah nampak apa lagi masa tu?"

"Saya dapat tengok kote ayah. Besar ooo."

"Ayah Farah buat apa dengan kote dia"

"Entah, nampak macam dia cucuk kat perut mak"

Aku merenung matanya yang redup itu. Dia membalas kembali. Dari renungan itu, aku pasti dia menantikan jawapan atas segala persoalan yang dilihatnya itu. Aku tak tau macam mana nak handle problem ni. Dia terus menunggu, tugasan yang kuberi, tidak dibuatnya.

"Jawab la cikgu. Pasal apa mak ayah buat macam tu" soal Farah sekali lagi setelah aku mendiamkan diri agak lama.

"Macam ni" aku memulakan penjelasan. Aku hari=us memberitahu perkara sebenarnya, aku yakin dia dah besar, dah patut tahu hal-hal berkaitan seks.

"Mak dengan ayah Farah bukan bergaduh, diorang bukan saja-saja tidur telanjang, tapi diorang buat sesuatu"

"Buat apa cikgu" soal Farah pantas. Wajahnya bersinar menantikan penjelasan seterusnya.

"Diorang berasmara"

"Asmara. Asmara tu apa" ah sudah, dia tak paham rupanya. Kena explain lagi.

"Asmara tu bersetubuh"

"Bersetubuh tu apa"

"Bersetubuh tu ialah perhubungan seorang lelaki dan perempuan secara bertelanjang"

"Kenapa mesti telanjang, cikgu"

"Sebab, waktu bersetubuh, lelaki dan perempuan tu akan berpelukan dan berciuman ke seluruh badan."

"Kalau tak telanjang tak boleh ke?"

"Boleh, tapi tak sedap"

"Tak sedap"

"Haa. Kalau telanjang lagi sedap."

"Macam mana pulak"

"Dapat tengok seluruh tubuh badan, dapat pegang semua benda kat badan"

"Tak malu ke, cikgu"

"Nak malu apa, tutup le pintu. Diorang aje. Tapi kena kunci le. Kalau mak ayah Farah tahu yang Farah intai diorang, diorang mesti malu dan marah kat Farah."

"Saya tak akan bagitau punya."

Suasana kembali tenang. Aku dah berikan penjelasan. Masa aku cakap tu, kote aku pun turut tegang. Maklumlah cakap pasal seks, mesti naik punya.

"Masa bersetubuh tu, diorang buat apa" Lagi. Aku ingatkan habis dah.

"Masa tu, diorang akan peluk, cium, reba, gosok, macam-macam lagi le"

"Cium mulut ye cikgu"

"A..aa, cium mulut, cium badan"

"Sedap ke cikgu"

"Sedap le, kalau tak takkan diorang nak buat macam tu."

"Habis tu, tetek kita, anu kita, semua boleh tengok le ye?"

"Haa. Pegang pun boleh. Cium boleh. Hisap pun boleh"

"Hisap tetek?"

"Ye le"

"Perempuan boleh pegang kote lelaki tu?"

"Boleh" banyak pulak tanya si Farah ni. "Nak cium pun boleh, nak jilat nak hisap pun boleh. Suka hati, asalkan suka."

"Best ke cikgu"

"Best" jawabku. Kote aku dah tegang gile dah ni. Kalau lama lagi macam ni, mau aku terkam aje budak Farah ni.

"Cikgu pernah buat?" aik, ke situ pulak soalan dia.

"Belum lagi"

"Habis macam mana cikgu tau" hah sudah! Macam mana nak jawab ni.

"Orang bagitau le"

"Habis tu, kalau dia tipu"

"Farah pernah pegang Farah punya anu tak?" tanyaku serius.

"Pegang apa? Cipap?"

"Haa"

"Pernah"

"Pernah gogok-gosok tak cipap itu."

"Pernah"

"Rasa apa"

"Best juga"

"Tau pun. Kalau buat sendiri pun dah sedap, inikan pulak kalau lelaki yang buatkan, sambil telanjang pulak tu"

"Aa..aa.. ye le"

"Masa Farah main cipap tu, Farah ingat apa?"

"Ingat macam-macam yang syok"

"Lepas tu apa jadi kat cipap tu?"

"Berair. Tapi air dia pekat sikit"

"Itu namanya melancap"

"Melancap?"

"Melancap tu, perbuatan main dengan kemaluan sendiri sampai keluar air tu. Air tu air mazi. Dia keluar bila kita dah asyik, atau stim sangat"

"Oooo.. .Lelaki pun buat macam tu ke cikgu"

"Sama juga. Tapi lelaki akan pegang dan usap atas bawah kote dia sampai keluar mazi jugak."

"Masa setubuh tu, kote lelaki tu dia cucuk kata mana?" soalnya lagi setelah selesai membuat beberapa soalan.

"Kote tu dia cucuk masuk dalam cipap perempuan tu"

"Cucuk masuk? Muat ke? Tak sakit ke"

"Pasal apa pulak" soalku semula.

"Iye le....cipapkan kecik, kote pulak besar, mana muat"

"Memang nampak kecik, tapi bila dah sedap dia akan membesar. Lepas tu berair pulak. Senang le masuk."

"Tak sakit?"

"Sakit sikit. Tapi kalau dah sedap sangat, tak terasa le sakit tu."

"Mesti cucuk dalam cipap ke ?

"Mesti le. Itulah kemuncaknya, yang paling sedap."

"Sedap sangat?"

"Sedap sangat. Antara benda paling best sekali dalam dunia ni ialah waktu kote masuk dalam cipap."

"Budak-budak boleh buat ke cikgu"

"Isyyhh....mana boleh. Syarat dia kena kahwin dulu" risau aku dengar soalan tu.

"Kena tunggu besar dulu lah ye?"

"Haaa."

Aku kembali menyuruh dia siapkan latihan. Aku yakin dia berpuas hati dengan penjelasan aku tentang perhubungan seks tiu tadi. Sekarang, pandai-pandailah dia nak control diri sendiri. Pukul 9.35 aku pun pulang, tak lama kemudian, ibu bapanya tiba di rumah.


Bersambung.....TUISYEN 2


Nukilan
"Unknown"


Share / Bagikan Artikel ini ke teman Anda :