Emak Saudara

Diposkan oleh admin

Untuk Pengetahuan semua kisah ini telah pun berlalu hampir 5 tahun yang lalu ketika itu aku telahpun bekerja di salah sebuah jabatan kerajaan di bandar G dalam tempoh tersebut aku ni kurang rapat dengan semua keluarga sebelah abah aku jadi untuk dipendekkan cerita ini..

Pada satu hari tuu...emak aku telepon mengatakan emak saudara aku dari KL nak datang jadik mintak aku balik ..dah lama aku tak jumpa emak saudaralah katakan...hujung minggu itu aku pun balik...bilasampai dirumah emak aku ..tengok dia org semua dah sampai..tapi suami dia tak ikut sekali sibuk kerja kata emak saudara aku ...emak saudara aku ni dah ada anak 2 umor dia lebih kurang tiga puluhan...tiba lah waktu nak balik..emak saudara aku jemput aku datang ke KL..aku cakap..nantilah kalau ada masa nanti aku datang...

Selang satu bulan aku pun turun ke KL ...sampai aje di pekeliling aku pun telepon emak saudara aku...jadik dia org datang jemput aku di pekeliling...untuk kali pertama aku datang ni tiada apa yang berlaku..dan selepas itu aku lebih kerap datang ke rumah emak saudara boleh kata tiap-tiap minggu aku pergi...emak saudara aku ni boleh tahan jugak bodynya...jenis badan tegap dan tapi buah dada dia tak lah besar sangat adalah sebesar nasilemak 50 sen....dari situ bermulalah bibit-bibit kasih sayang antara aku dan emak saudara aku untuk pertama kalinya aku hilang teruna.

Ada satu minngu tuu aku datang hari khamis petang dan macam biasalah malam tu aku tidor aje...keesokan harinya dalam pukul 12.45 tengahari sepupu aku yang 2 org dah keluar jalan ..tinggalllah aku dengan emak saudara aku jadi aku macam biasa lah lepak depan TV ...aku baring berlunjur depan TV dan emak saudara aku baring jugak tapi jauh sikit...maklum sajalah bila tinggal berdua....aku pun cuba rapat-rapat -rapat..sehinggalah aku baring dibelakang emak saudara aku..aku tengok dia tak kesah aje...aku try untuk memeluknya...dan masih tidak menunjukkan riaksi marah atau sebaliknya...aku mulakan aksi mencuim lehernya dari belakang ..dan emak saudara aku dah mengeliat dah..aku ramas buah dada nya dan cipapnya....emak saudara aku ni masih membiarkan kan perbuatan aku itu...apa lagi aku punya `ADIK' naik macam nak koyak seluar pendek yang aku pakai....mulanya dia tak buka kangkangnya..aku pun mulakan aksi menjilat cipap macam dalam filem blue tu...tengaok dia punya air melimpah ruah basah macam kena simbah air.....aku jilat biji kelentitnya...jari aku mula merayap mencari lubang sedap....aku masukkan sikit -sikit jari aku kedalam lubang tu...makin banyak air yang keluar...emak saudara aku kata....dia dah tak tahan...aku pun apa lagi naik je atas dia masukkan aku punya batang yang pertama kali jumpa cipap...mula-mula aku masuk rasa cipap dia panas semacam bila dah buat sorong tarik tu mulalah rasa sedap ...suara emak saudara aku megerang ...sedap...sedap masuk lagi...masuklagi...aku pun masuk abis laa kalau boleh dengan batu-batu aku nak masuk...tengah sok main aku rasa macam air nak terkeluar ...aku cabut ..bila cabut aje dari cipap air aku terpancutlah sampai ke muka emak saudara aku...emak saudara aku diam tak berkata apa...dia terus ambil kain mengelap cipapnya dan terus masuk bilik mandi. Dan aku lap-lap dan lepak depan TV terus tertidor.

Bermulalah hubungan sex aku dengan emak saudara aku...bila suami dia tak balik rumah... emak saudara aku telepon suruh turun KL....aku puntak lepas peluang bila sampai aje mesti aku mandi dengan emak saudara aku tuu....apalagi main dalam bilik mandilah... bila dia bukak aje tuala adik mulalah naik keras aje....cipap emak saudara aku ni...banyak bulu sikit...jadi bila buat jilatan kenalah menyelak..baru dapat gigit biji kelentit dia...kadang kala aku pancut jugak air kat dalam cipapnya...baru rasa puas betul tak..hubungan kami terus terjalin selama tiga tahun...dan bila suami dia ada kat rumah ...belakon lah apa lagi macam emak dengan anak...tapi bila suaminya tak ada aku ni macam suami dia.....bila suami dia tak ada aku tidor kat dalam bilik dengan dia...sepupu aku yang 2 tuu tidor bilik lain ..dia org kecik lagi mana tahu semua tuu.....

Ada satu malam tu sampai 5 kali aku main gan emak saudara aku tuu....dia bila main mesti dia kulum batang aku ...bila dia dah puas aku pulak naik...jilat dulu cipap dia sampai terangkat punggung tu baru aku masukkan batang aku kat dalam cipap dia...lubang dia besar dah sikit maklumlah dah anak 2....tapi dia punya kemut macam nak putus kepala kulup aku....bila adegan sorong tarik dah puas aku bagi dia duduk atas masa tuulah aku tengok dia henjut cukup-cukup siap dengan kemutnya lagi power sungguh.....aku rasa batang aku sampai kat pangkal rahim .....punya kuat henjutan bila dah air dia keluar baru aku bagi dia baring dan aku pulak lanyak dari atas kena macam tu.....apalagi aku punya batang memuntahkan lavanya kedalam lurah yang dalam......bila aku pancut kat dalam cipapnya...emak saudara aku memeluk aku dengan kemas sambil dikulm lidah aku masa tu lah batang aku dikemut sekuat-kuatnya.

Bila masuk tahun keempat aku pun kawin dengan makwe aku...terputuslah sudah hubungan kami..aku ppun taklah pegi kerumahnya lagi. sekian untuk kali ini...nanti aku cerita yang lain kalau adalah....okey chow


Nukilan
"Unknown"


Share / Bagikan Artikel ini ke teman Anda :