Rumah Sewa

Diposkan oleh admin

Dulu mak aku bagi sewa rumah aku kat budak-budak perempuan kerja kilang.masa tu aku sekolah lagi jadi tak ada apa-apa la.diorang ni semua tu daripada aku,ada la dalam 1-3 tahun.aku sebab kuat study jadi aku tak fikir sangat tentang benda-benda tak elok walaupun aku ni kuat melancap.diorang ni memang seksi-seksi belaka.pakai baju tu kadang-kadang selak sampai kat paha.tapi aku masa tu tank ingat apa sangat. kisahnya bermula masa aku balik cuti,kak tu aku panggil kak ogy,dia datang sini sebab ada kerja sikit jadi dia lepak rumah aku jap.

satu malam tu lebih kurang ada la pukul 1 lebih pagi.aku pergi dapur nak minum air.bila aku nak masuk bilik tidur aku,kak ogy datang kat aku.dia kata nak borak ngan aku sebab lama tak jumpa aku.dulu masa kak tu sewa rumah aku,dia asyik senyum ja kat aku bila tengok aku.jadi aku pun ajak la kak ogy sembang-sembang.kak ogy dengan selambanya masuk bilik aku.masa tu family aku dah tidur dah.tapi kak ogy memang seksi masa tu.kak ogy pakai baju tidur yang kainnya jarang dan singkat.memang boleh nampak la body dia.bila dia dah masuk aku diam ja.kak ogy duduk atas katil aku ,aku lepak kat lantau aja.kita orang borak-borak lama-lama.masa kita orang tengah borak tu,aku asyik tengok kak ogy je,memang power body kak ogy.kulit cerah satu badan.aku ghairah gila bila tengok.tambah=tambah lagi bulu kat vagina kak ogy tak la lebat sangat,boleh la aku nampak vagina kak ogy.merah lagi vagina kak ogy.anak dara la katakan walaupun aku rasa kak ogy dah 26 tahun.

kak ogy memang tak perasan mula-mula aku asyik pandang semacam ja kat dia,aku asyik pandang tetek dan vagina dia.tetek kak ogy boleh tahan juga,puting cerah lagi.tapi memang nampak nyata puting tu.bila kak ogy perasan je kak ogy tanya "kenapa pandang kak ogy macam tu?".aku diam aje tapi dengan berani aku pun jawablah "kak ogy ni seksi la,kak ogy gunting ke bulu vagina kak ogy?".kak ogy senyum ja.kak ogy tanya "kenapa?".aku kata "tak ada apa".kitaorang masing-masing pandang antara satu sama lain.aku kata "best la bau kak ogy,kak ogy pakai perfume apa?".kak ogy kata "tak pakai apa-apa perfume,kenape nii?".aku kata "tak ada apa la,saja je,ghairah saya tengok kak ogy".kak ogy senyum je.di disitu ja aku dah mula nampak tetek kak ogy dah naik stim.puting dah mula nampak lagi jelas.kak ogy tanya aku "pernah tengok ke kemaluan perempuan?".aku jawab "tak pernah",kak ogy kata "tipulah".aku kata "betul".

kak ogy kata "nii,tengah tengok kak ogy punya".aku kata "yalah.baru malam ni".kak ogy kata "cantik tak?".aku kata "cantik kak ogy dengan bentuknya".aku dekatkan hidung aku dekat vagina kak ogy dengan beraninya dan aku kata "boleh tahan la bau kemaluan kak ogy".kak ogy senyum je.sebab aku dah mula stim,aku pakai kain masa tu,memang nampak jelas zakar aku tengah stim,nak keatas,kain aku basah.aku terus la cium dan jilat vagina kak ogy.kak ogy diam ja.dah lama sikit,vagina kak ogy dah mula basah.tangan aku ramas-ramas tetek kak ogy.keras gila tetek kak ogy.kak ogy pun duduk sekali dengan aku di atas lantai lepas tu kak ogy selak kain aku.kak ogy urut-urut,picit-picit zakar aku.lagi bertambah stim aku.kak ogy mula jilat jari dia lepas tu terus urut zakar aku.jadi masa ni kitaorang macam posisi 69 la.best gila bila aku jilat vagina kak ogy.

adala dalam 15 minit,aku terus baringkan kak ogy atas katil aku,tapi sebelum tu aku hampar kain lain lain atas katil aku.kak ogy tengok ja macam menanti aku bersetubuh dengan dia.aku terus naik atas katil.aku mula cium kak ogy.aku kucup bibir kak ogy yang basah aku telan air liur kak ogy.kak ogy yang tengah urut zakar aku terus pandu masuk zakar aku dalam vagina dia.punyalah payah nak masuk,maklumlah anak dara katakan.tapi kak ogy suruh aku tekan kuat-kuat sebab dia dah tak tahan.puting kak ogy dah mula merah.vagina kak ogy dah mula basah,air melimpah atas kain cadar aku.lama juga aku cuba nak masukkan zakar aku dalam vagina kak ogy tapi akhirnya dapat juga.bila dah berjaya masuk,kak ogy memang jerit perlahan je sebab sakit,lepas tu aku nampak darah keluar dari vagina kak ogy.

aku telah menodai anak dara orang malam ni.aku terus hayunkan zakar aku sampai adalah dalam 15 minit.masa tu banyak air kak ogy yang keluar.licin habis lubang vagina kak ogy.aku memang sedap menghayun.bila je aku nak pancut kak ogy tak bagi aku pancut dalam vagina dia,dia takut nanti dia hamil.jadi aku cabut zakar aku dari lubang vagina kak ogy lepas tu pancut dekat luar vagina kak ogy.lepas tu kak ogy lap vagina dia dengan tangan aku lepas tu kak ogy jilat tangan aku.memang nikmat habis malam tu.aku terus terbaring atas badan kak ogy.malam tu aku bersetubuh dengan kak ogy 3 kali.memang dah tak pancut dah air mani aku.tapi best gila.

ada la dalam pukul 4 pagi lebih,kak ogy dan aku keletihan ,kak ogy nak balik ke bilik dia.aku kata "kak ogy boleh tak bagi baju tidur kak ogy tu kat saya".kak ogy kata "esok ajelah".aku kata "puas tak tadi?".kak ogy kata "the best,esok kak ogy bagi baju tidur ni,suka ye baju tidur nii".aku kata "suka sangat kak ogy".kak ogy "ok selamat malam.esok sebelum kak ogy balik,kak ogy akan letakkan baju tidur ni dalam bilik,pergi ambil,ok?".aku kata "ok kak ogy,thanks".kak ogy kata "ok",aku kata lagi "terima kasih kerana sanggup serahkan dara kak ogy kat saya".kak ogy kata "tak apa,memang dari dulu lagi kak nak bagi,tapi masa tu tengok macam tak layan je".aku kata "takut masa tu".kak ogy tersenyum lebar je.lepas tu aku pun masuk tidur la.besok tu aku tengo baju tidur tu ada dalam bilik aku,apalagi aku terus pakai dan aku terus melancap sepuas-puasnya.best gila bau kak ogy.
sekian


Nukilan
"Unknown"


Share / Bagikan Artikel ini ke teman Anda :